Projekty artystyczne

Czy czujesz, że w świecie zbyt często liczą się powierzchowne wrażenia? Nie to, kim jesteś, w co wierzysz? Spójrz, można inaczej.

Świat to tętniący organizm, wybieramy troskę o niego. By był pełen przyrody i radości. Abyśmy mogli podziwiać obrazy, czytać książki, tworzyć, być razem.

Przyłącz się do nas. Twój czas jest cenny, a Ty ważna. Razem zmienimy świat na lepszy i piękniejszy.

DZIEDZICTWO KULTUROWE

Kocham sukienkę! (od 2014 roku)

Ogólnopolska kampania o charakterze artystycznym. Jej celem jest promowanie sukienki, jako formy stroju.

Dlaczego sukienka potrzebuje kampanii?

Od lat 70. XX wieku produkuje się więcej spodni niż sukienek. Coraz częściej kobiety wybierają spodnie – jest to związane z życiem w biegu, wygodą, emancypacją. Jednak…

Sukienka ubiera kobietę, dodaje jej wdzięku, opowiada historię. A my kochamy sukienki! W odpowiedniej sukience kobieta wygląda zjawiskowo. Ona podkreśla kobiecą sylwetkę i każdą chwilę czyni jeszcze bardziej wyjątkową. Dotyk szlachetnej tkaniny, dopracowany fason i wykończenie cieszą oko i serce.

W czasie kampanii odbywają się pokazy mody, warsztaty, akcje typu flash mob, wystawy i konkursy w wyższych szkołach artystycznych.

Modne rzemiosło (od 2014 roku)

Nasze firmowe hasło „Piękno w szczególe” oznacza dbałość o piękno każdego najmniejszego drobiazgu. Dlatego staramy się współpracować i promować takich twórców, którzy wkładają w wykonanie strojów i akcesoriów mody całe swoje serce.

Ważne jest to w każdym detalu na etapie projektowania i produkcji. Przyciąga nas utrzymywanie standardów jakości nawet, gdy nikt nie patrzy. To tkanie historii, która wspiera użytkowników mody talentami i wspaniałym rzemiosłem.

EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA

Zielona strona szafy (od 2013 roku)

Ogólnopolski program inspirujący Polaków do etycznych postaw w modzie.

Bardzo staramy się, żeby nasze usługi niosły ze sobą mocne przesłanie. By inspirowały do wyborów, które realnie zmieniają świat.

5 zasad programu:

  1. Styl ponad trendy.
  2. Mniej znaczy więcej.
  3. Kupuj z głową.
  4. Bądź dalekowzroczny.
  5. Dbaj o to, co masz i ciesz się tym.

Celem akcji jest zachęcanie Polaków do świadomych wyborów konsumenckich, mających pozytywny wpływ na stan środowiska naturalnego. Gratuluję inicjatywy i zapewniam o poparciu Ministerstwa Środowiska dla powyższego przedsięwzięcia

 

– Iwona Kobus-Mizak. Ministerstwo Środowisk

 

Partnerzy akcji

Patroni medialni

ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE

Akcja charytatywna dla mam (od 2012 roku)

Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem.

– Dante Alighieri

W Polsce jest 11 razy więcej matek wychowujących samotnie dzieci niż ojców (dane z 2011 roku). Celem akcji charytatywnej „MAMY styl”, było ubranie ich w uśmiech. I.Jabłonowska jest organizatorką akcji, w którą włączyły się znane Polki – M.Tusk, A.Dymna, M. Rodowicz, B.Pawlikowska, M.Steczkowska, H. Frąckowiak, A.Nieśpielak, D. Naruszewicz, A.Popek, I. Miko.

„Dziękuję za tę wspaniałą społeczną inicjatywę”
– Małgorzata Tusk

Gwiazdy przekazały ubrania i modne dodatki ze swojej szafy oraz miłe liściki. Wszystkie one trafiły do Domu Samotnej Matki i Dziecka prowadzonego przez Caritas. Okazja była wyjątkowa – Dzień Matki. Stylistka dobrała odzież pasującą do kobiet i udzieliła cennych wskazówek z analizą kolorystyczną. Dzieci otrzymały prezenty – m.in. najpiękniejsze pluszowe misie.

Dziewczyny! Trzymam za Was Kciuki
Serdecznie pozdrawiam

 

– Beata Pawlikowska

 

Akcję wspiera:

 

O akcji pisały: Businesswomanandlife.pl, Onet.pl, Modaija.pl

Jesteś zainteresowany
współpracą?

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i przygotujemy indywidualną ofertę.

Umów się teraz

Newsletter

Stylowy, ekskluzywny, inspirujący